Translater

teller

donderdag 27 mei 2010

iedere zonnestraal


Tja soms heb je iets in je hoofd en dat moet er dan uit !
Zo ook met deze kaart .Moet zeggen dat ik er zelfs een beetje trots op ben en vindt dat t heel erg mooi gelukt is haha.Bij deze kaart heb ik eerst de achtergrond gemaakt met lichte kleuren distressinkt daarna met een bolletjes stempel de afdrukken erop gezet ,ook weer in de lichte kleuren .De stempels zijn van kicostamps www.kicostamps.nl en ik ben er helemaal weg van ,wat zijn ze mooi! De vlinder is gestempeld met stazon grijs en daarna ingekleurd met smooch wat een mooi glanseffect geeft .
Het was genieten om deze kaart te maken ;-)
Groetjes Rosita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita